• Administratorius
  •  
    PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
     

Celestia-žvilgsnis į visatą neišeinant iš namų.

Šioje temoje viskas apie dangaus kūnus. SAT palydovai čia nepatenka

Moderatoriai: nerux, cvykas, vytas121

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Celestia-žvilgsnis į visatą neišeinant iš namų.

Standartinė Neoromancer » Ket Rgp 09, 2007 8:04 am

Sveiki, šiame topike bandysiu aprašyti Celestia programą. Tai laisvai platinamas 3D kosmoso simuliatorius. Galiu paminėti, kad šią programą naudoja net NASA ir ESA agentūros. Pradžiai mums reikės pačios programos.
Yra oficiali versija Celestia 1.4.1 ir testinė versija Celestia 1.5.0pre3 (naujausia). Celestia 1.4.1 galite parsisiųsti iš čia,o Celestia 1.5.0pre3 iš čia. Siūlau naudoti paskutinę.
Parsisiuntus kaip ir daugelį programų Celestia reikia įdiegti. Tai neužima daug laiko, viskas vyksta sklandžiai. Programa kelia nemažus reikalavimus kompiuteriui. Ypač aktualu vaizdo plokštė. Kad programa atsiskleistų visu grožiu rekomenduojama turėti GeForce šeimos plokštę, pradedant 7200 čipu.

Įdiegus programą paleidžiame. Galima iš karto padaryti keletą nustatymų, jei jie dar nepadaryti. Nustatome ką rodyti ir ko ne:
Einame Render->View Options
Paveikslėlis
Atsidaro lentelė, kurioje sudedame varneles kaip parodyta.
Paveikslėlis
Galime iš karto nurodyti, kaip Celestia rodyti Full Screen režimu (persijungia Alt+Enter)
Paveikslėlis
Aš pasirinkau 768x1024x32, bet čia jau kiekvienas individualiai renkasi ! Pagal savo sistemos galimybes. Galiu pridurti, kad kuo aukštesni parametrai tuo gražiau atrodo, tačiau ir labiau apkraunamas kompiuteris.
Paveikslėlis

Kai viskas atlikta galima pasileisti demo skriptą ir pasigrožėti programos galimybėmis. Skriptas pasileidžia paspaudus klavetūroje raidę D.
Tai pradžiai tiek, vėliau aprašysiu programos valdymą ir kaip įkelti programos texturas bei kitus priedus.

Pabaigai keletą vaizdų:
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

P.S.PAMIRŠAU PAMINĖTI DAR VIENĄ SVARBŲ MOMENTĄ. SPAUSDAMI Ctrl+V PASIRINKSITE REŽIMĄ PAGAL SAVO KOMPIUTERIO IŠGALIAS. YRA BASIC,MULTITEXTURE,OpenGL Vertex Program,Nvidia Combine,OpenGL 2.0 GERIAUSIAS EFEKTAS PASIEKIAMAS JEI KOMPAS "VEŽA" OpenGL Vertex Program,Nvidia Combine,OpenGL 2.0 REŽIMUS!
OpenGL 2.0 PALAIKO TIK NAUJAUSIOS KARTOS VIDEO PLOKŠTĖS.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

emirim
Veteranas
Veteranas
Pranešimai: 2904
Užsiregistravo: Pen Spa 27, 2006 7:14 pm
Susisiekti:

Standartinė emirim » Ket Rgp 09, 2007 3:30 pm

o as nuo saves pridesiu, kad programa leidzia "nufotografuoti" vaizda matoma ekrane...tokiu budu gauname graziu kosmoso, planetu, kosminiu aparatu ir t.t nuotrauku..ka labai vaizdziai matome neo pateiktose. :-?

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Ket Rgp 09, 2007 4:01 pm

emirim rašė:o as nuo saves pridesiu, kad programa leidzia "nufotografuoti" vaizda matoma ekrane...tokiu budu gauname graziu kosmoso, planetu, kosminiu aparatu ir t.t nuotrauku..ka labai vaizdziai matome neo pateiktose. :-?
Yra galimybė, ne tik "fotografuoti", bet ir kurti vaizdinius klipus. Fotografavimui spaudžiame F10 o jei filmuoti tai Shift+F10 . Ateity aprašysiu smulkiau.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

tomhanks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1080
Užsiregistravo: Pen Kov 30, 2007 9:52 pm
Miestas: Worldwide
Susisiekti:

Standartinė tomhanks » Ket Rgp 09, 2007 11:51 pm

nu tikrai idomu reikia isbandyti aciu uz tokius issamius paaiskinimus saunu :D

Vartotojo avataras
nerux
Super Mod.
Super Mod.
Pranešimai: 9812
Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 7:42 pm
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Standartinė nerux » Ket Rgp 23, 2007 11:39 pm

Na dar nauja versija Google Erth suteiks gražių vaizdų iš kosmoso, planetų judėjimo.
Čia demonstracinis vaizdelis http://earth.google.com/sky/skyedu.html
Zgemma H9 Combo 4K, Vu+Zero 4K, Tox3 T90 :D

darkam5
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: Ant Vas 13, 2007 12:32 pm
Miestas: UOSTAMiESTIS
Susisiekti:

Standartinė darkam5 » Tre Rgs 12, 2007 10:16 pm

gal ne i tema bet noreciau paklausti kokia dar programa be googles eart yra kad butu galima paziureti vietoves is kosmoso :) , nes google tai nelabai te atnaujina.

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Ket Rgs 13, 2007 7:13 am

darkam5 rašė:gal ne i tema bet noreciau paklausti kokia dar programa be googles eart yra kad butu galima paziureti vietoves is kosmoso :) , nes google tai nelabai te atnaujina.
Jei reikia nemokamos ir 3D tai siūlau Celestia. Yra ir mokamų programų, tokių "sunkiasvorių" kaip Stary Night.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Šeš Spa 13, 2007 1:23 pm

Sveiki, dar šiek tiek nuotraukyčių padarytų naudojant Celestia programą.

Vostok-1 paleistas 1961 balandžio 12
Paveikslėlis

Liberty Bell 7 paleistas 1961 liepos 21
Paveikslėlis

Voyager-1 paleistas 1977 rugsėjo 5...
Paveikslėlis

Voyager-1 praskrieja pro Jupiterį
Paveikslėlis

Kosminis šatlas Atlantis
Paveikslėlis


Šiam kartui tiek...
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

masa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 472
Užsiregistravo: Šeš Spa 28, 2006 11:30 am
Susisiekti:

Re: Celestia-žvilgsnis į visatą neišeinant iš namų.

Standartinė masa » Šeš Spa 13, 2007 9:04 pm

Neoromancer rašė:Sveiki, šiame topike bandysiu aprašyti Celestia programą. Tai laisvai platinamas 3D kosmoso simuliatorius. Galiu paminėti, kad šią programą naudoja net NASA ir ESA agentūros. Pradžiai mums reikės pačios programos.
Yra oficiali versija Celestia 1.4.1 ir testinė versija Celestia 1.5.0pre3 (naujausia). Celestia 1.4.1 galite parsisiųsti iš .......
Parsisiunciau Celestia 1.5.0pre3 pagal nuoroda, bet man kazko vietoj anglisku uzrasu distance, radius - klaustukus rodo. Gal ten ne angliska versija, o adaptuota kazkam?

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Re: Celestia-žvilgsnis į visatą neišeinant iš namų.

Standartinė Neoromancer » Sek Spa 14, 2007 6:57 am

masa rašė:Parsisiunciau Celestia 1.5.0pre3 pagal nuoroda, bet man kazko vietoj anglisku uzrasu distance, radius - klaustukus rodo. Gal ten ne angliska versija, o adaptuota kazkam?
Yra tikimybės, kad pas tave kompiuteryje lokalė tarkim nustatyta rusiška ar kitokia, o šios programos kūrėjai padarę nemažai vertimų į kitas kalbas, tik savotiškai tai realizavo. Tarkim pas tave regionas bus nustatytas rusiškas, tada pasileis rusiška programos versija. Yra keli būdai, kaip apeiti šį nesusipratimą:
1) Sukurti celestia.bat failiuką su tokiu įrašu:
set LANGUAGE=en
call Celestia.exe

2) Programos kataloge yra katalogas lokale, pervadinti jį tarkim nolokale;
3) Region and settings nustatymuose ten kur yra Language for non-Unicode programs parinkti English(United States)

Artimiausiu metu aprašysiu šios programos valdymą.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

masa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 472
Užsiregistravo: Šeš Spa 28, 2006 11:30 am
Susisiekti:

Re: Celestia-žvilgsnis į visatą neišeinant iš namų.

Standartinė masa » Sek Spa 14, 2007 9:20 am

Neoromancer rašė:Yra tikimybės, kad pas tave kompiuteryje lokalė tarkim nustatyta rusiška ar kitokia, o šios programos kūrėjai padarę nemažai vertimų į kitas kalbas, tik savotiškai tai realizavo. Tarkim pas tave regionas bus nustatytas rusiškas, tada pasileis rusiška programos versija. Yra keli būdai, kaip apeiti šį nesusipratimą:
1) Sukurti celestia.bat failiuką su tokiu įrašu:
set LANGUAGE=en
call Celestia.exe
...
užteko ir pirmo varianto. Aciu.
Siaip panasu i linuxo kalbu valdyma dreame ar relooke, pabandziau sukurti LT direktorija ir i ji imesti UK direktorijos turini. To pasekoj isnyko puse anglisku uzrasu. Dabar veikia. Kartais pastrigineja vaizdas, nes pasistaciau sau maksimalia 1500x1040 rezoliucija. Kai vienas objektas, tai nieko, kai keli juda - kartais stringa.

Aciu uz pagalba.

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Sek Spa 14, 2007 10:21 am

Taigi, parsisiuntėte Celestia programą, pasileidote ir klausiate,-o kas toliau?
Toliau papasakosiu apie jos valdymo galimybes. Taip pat apžvelgsiu priedų prijungimą.

Tarkime centre matome žemę . Jei norime, kad ji pradėtų suktis (galioja visiems kūnams) klaviatūroje spaudžiame L, taip paspartinamas laikas. Pakartotinas paspaudimas vis spartins. Spausdami K laiką stabdysime. J reversas. Mygtukas Space (tarpo) stabdo laiką.

Norėdami greitai pasiekti planetą ar kitą objektą spaudžiame ENTER ir pradedame rinkti objekto pavadinimą.Apačioje atsiras laukelis su objektų pavadinimais. Tarkime renkame Mars, apačioje bus Target Name: ir priklausomai kiek raidžių būsite surinkę bus teikiami galimi variantai (Mercury,Moon,Mir...M101 ir tt) Jei mus sudomino koks teikiamas variantas galime jį pasirinkti iš sąrašo spausdami TAB, norėdami sąraše judėti atgal Shift+TAB. Pasirinkus įrašą spaudžiame ENTER ir G. Nukeliausime prie objekto. Jei mus apačioje teikiami variantai nedomina, galime pabaigti rinkti pavadinimą, ENTER ir G.
Norėdami pritraukti ar nutolinti objektą pasukame pelės ratuką. Norėdami pasukinėti (apžiūrėti objektą) nuspaudžiame ir laikydami deš. pelės klavišą judiname pelę reikiama kryptimi. Jei objektas "pabėgo" iš akiračio spaudžiame C. Paspaudus F objektas bus sekama, Y sinchronizuota orbita, T Track object (nežinau kaip čia teisingai verstųsi)... Dėmesio visi minėti F,Y,T režimai pastebimi pagreitinus laiką!!!

Dabar apie programos priedus. Pati programa parsiuntus yra standartinė, ta prasme su neypatingos kokybės planetų texturomis. Taip pat nėra daugelio kosminių aparatų. Juos reikia papildomai parsisiųsti ir įdiegti. Daugelis priedų prijungiami labai paprastai, tiesiog išarchyvuojamas archyvas ir jo turinys nukeliamas į programos kataloge esantį extra katalogą. Tarkime parsisiunčiame http://celestiamotherlode.net/creators/ ... erTour.zip (čia yra turas apie Jupiterio sistemą su skriptu), išarchyvuojame kad gautųsi katalogas JupiterTour ir visą jį numetame į extra katalogą. Norėdami pasileisti skriptą einame į File--->Open Script... kelias iki skripto. Ekrane atsiras informacija kaip su juo elgtis. Atsisėdame ir žiūrime. Sustabdyti/paleisti galime su Space (tarpo) klavišu.
Dėmesio, jei priedą įkėlėte veikiant programai, paleiskite ją iš naujo, antraip priedas neveiks !!!

Tai tiek šiam kartui, jei susidomėjote, ar kas nepavyksta ir neaišku rašykite.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Re: Celestia-žvilgsnis į visatą neišeinant iš namų.

Standartinė Neoromancer » Sek Spa 14, 2007 10:40 am

masa rašė:...Kartais pastrigineja vaizdas, nes pasistaciau sau maksimalia 1500x1040 rezoliucija. Kai vienas objektas, tai nieko, kai keli juda - kartais stringa.
...
Paspaudęs ~ matysi kiek yra FPS (kairiame apatiniame kampe). Kuo didesnės raiškos tekstūros tuo kompas sunkiau "kvėpuoje" Tekstūros yra 2k,4k,8k ir Virtual. Beje, yra ir vaizdo režimai "Render patch", juos perjungi spausdamas Ctrl+V Galimi variantai: Basic,Multitexture,Nvidia/Combine,...OpenGL 2.0. OpenGL 2.0 pažangiausias, bet ne visos vaizdo plokštės palaiko. Kuo aukštesnį režimą palaiko, tuo daugiau visokių "navarotų" atsiranda, šešėliai ant planetų paviršių ir tt.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Ket Spa 25, 2007 9:20 pm

Dar šiek tiek nuotraukų darytų su Celestia programa.

Saulė
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

Venera be debesų sluoksnio
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

Žemė su debesų sluoksniu
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

Žemė be debesų sluoksnio
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

Marsas
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

Jupiteris
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

Saturnas
Paveikslėlis
By neoromancer at 2007-10-25

bus daugiau...
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Pen Spa 26, 2007 10:26 am

Sveiki, tęsiu temą apie priedų ir tekstūrų įkėlimą į programą (turbūt niekam čia neįdomu, bet rašau... :sad: ) Planetų tekstūros įkeliamos į C:\Program Files\Celestia\textures tiksliau kataloge textures yra dar trys katalogai,- lores,medres,hires
lores kataloge talpinamos žemos , medres,-vidutinės, hires.-aukštos kokybės planetų paviršių žemėlapiai. Po instaliavimo tik hires katalogas būna tuščias. Į šį katalogą dėsime savo parsiųstas tekstūras. Dabar apie pačias tekstūras, tiksliau apie jų tipus. Yra "surface", "normalmap","specular". Surface,-planetos paviršius, normalmap,-žemesnis sluoksnis, formuoja planetos paviršiaus įdubimus, kalnus ir tt.,specuar,-naudojama, kur yra vanduo (tiksliai nežinau šio sluoksnio funkcijos, bet kažkas, kas sukelia atspindžius)
C:\Program Files\Celestia\data kataloge data yra failas solarsys.ssc jį mums reikės šiek tiek pasiredaguoti. Bandysime modifikuoti Marsą. Iš http://www.celestiamotherlode.net/catalog/mars.php parsisiunčiame Marso planetos paviršiaus žemėlapį (Mars Surface Map) ir http://www.celestiamotherlode.net/catalog/marsbump.php Marso normalmap'ą (Mars Normal Map). Renkantis tekstūras atkreipkite dėmesį, kad yra parašyta 2k,4k,8k. Kuo aukštesnis skaičius, tuo detalesnė bus tekstūra, tačiau ir labiau apkraus kompiuterį. Dar siūlyčiau dėl suderinamumo siųstis to pačio autoriaus tekstūras ir jei paviršiaus tekstūra 2k, tai ir normalmap taip pat 2k. Parsisiuntę išarchyvuojame, pervadiname kad būtų mars.* (*-failo plėtinys, plėtinio nekeičiame) ir marsnormal.* (plėtinio nekeičiame) ir perkeliame į C:\Program Files\Celestia\textures\hires katalogą. Dabar mums reikės paredaguoti minėtą solarsys.ssc Šis failiukas atsidaro su paprasčiausiu Notepad'u
Susirandame tokius įrašus:

Kodas: Pasirinkti visus

"Mars" "Sol"
{
	Texture "mars.*"
	# Texture "mars8k.dds"
	BumpMap "marsbump.*"
	BumpHeight 2.5
	
	Color   [ 1 0.75 0.7 ]
	HazeColor [ 1 1 1 ]
	HazeDensity 0.45
	Radius 3396 # equatorial
	# Oblateness 0.0069

	Atmosphere {
		Height 30
		Lower [ 0.8 0.6 0.6 ]
		Upper [ 0.7 0.3 0.3 ]
		Sky [ 0.83 0.75 0.65 ]
                Sunset [ 0.7 0.7 0.8 ] 
                # Slightly bluish sunset, as seen in true color pictures
                # from Pathfinder

		Mie 0.0024
		MieAsymmetry -0.15
		Rayleigh [ 0.0010 0.0006 0.0003 ]
		Absorption [ 0 0 0 ]
		MieScaleHeight 20
	}
ir padarome kelis pakeitimus (po Texture "mars.*" naujoje eilutėje rašome NormalMap "marsnormal.*" bei simboliu #,padėdami priešais įrašą išjungiame BumpMap "marsbump.*" ir BumpHeight 2.5) Tai turėtų atrodyti taip:

Kodas: Pasirinkti visus

"Mars" "Sol"
{
	Texture "mars.*"
        NormalMap "marsnormal.*"
	# Texture "mars8k.dds"
	# BumpMap "marsbump.*"
	# BumpHeight 2.5
	
	Color   [ 1 0.75 0.7 ]
	HazeColor [ 1 1 1 ]
	HazeDensity 0.45
	Radius 3396 # equatorial
	# Oblateness 0.0069

	Atmosphere {
		Height 30
		Lower [ 0.8 0.6 0.6 ]
		Upper [ 0.7 0.3 0.3 ]
		Sky [ 0.83 0.75 0.65 ]
                Sunset [ 0.7 0.7 0.8 ] 
                # Slightly bluish sunset, as seen in true color pictures
                # from Pathfinder

		Mie 0.0024
		MieAsymmetry -0.15
		Rayleigh [ 0.0010 0.0006 0.0003 ]
		Absorption [ 0 0 0 ]
		MieScaleHeight 20
	}
Išsaugome ir paleidžiame Celestia, spaudžiame Shift+R (komanda nurodo tekstūrų ieškoti hires kataloge), ir ENTER surenkame Mars , ENTER ir spaudžiame G. "Nuskrendame" prie Marso. Jis turi būti pastebimai pasikeitęs. Sėkmės !

P.S. Jei kas neaišku klauskite.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Pen Spa 26, 2007 7:26 pm

Celestia priedų kūrėjai parašė skriptą apie Saulės evoliuciją. Dabar galime pažvelgti kas įvyks su mūsų žvaigžde po ~ 5 milijardų metų, ir kaip tai paveiks visą jos sistemą.
Parsisiunčiame http://vincent.gian.club.fr/celestia/fu ... ur_sun.zip ir išskleidžiame į C:\Program Files\Celestia\extras
Parsiunčiame modifikuotą Celestia.exe versiją http://vincent.gian.club.fr/celestia/ce ... .5_CVS.exe ir perkeliame į C:\Program Files\Celestia Paleidžiame celestia_1.5_CVS.exe, Pasirenkame File->Open Script
Paveikslėlis
nurodome skripto buvimo vietą, mūsų atveju turėtų būti C:\Program Files\Celestia\extras\future_of_our_sun\scripts
Paveikslėlis
Pasidarome Full Screen ir žiūrime...
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Šeš Spa 27, 2007 2:04 pm

Filmukas "susuktas" programos pagalba...

http://www.youtube.com/watch?v=vC3-DRb2vYs
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Ket Lap 08, 2007 10:23 pm

Pasirodė nauja prereliese versija http://www.purebytes.de/stuff/celestia/ ... .0pre4.exe

Kodas: Pasirinkti visus

Mac:
- Mac: implemented tabbed browser interface
- Mac: fixed crash at startup on multicore machines with Lua edu tools
- Mac: fixed cmd+arrow infinite spin
- Mac: made DSOs localizeable
- Mac: fixed a crash when app is hidden at splash screen on multicore configs
- Mac: added multibyte console input
- Mac: minor fix for favorites bug
- Mac: implemented star orbits toggle
- Mac: removed Show Clusters menu item
- Mac: fixed crash on text enter after exiting full screen

Data files:
- Modified the visualbin and spectbin databases to allow selection of the
 barycenters throughout. Commented out a number of binaries in spectbins that
 were also included in visualbins
- Added Orion's belt to constellation diagrams
- Orbit determination for Dysnomia
- Updated Ceres rotation period from Icarus 2007, 188(2):451
- New names for Saturnian satellites: Greip, Jarnsaxa, Tarqeq
- Switched to equatorial coordinates for Charon and Pluto orbits, to match Nix
 and Hydra
- New extrasolar planets: HAT-P-4 b, HAT-P-5 b, HAT-P-6 b, HS 16175 b,
 HD 167042 b, HD 74156 d, HD 285968 b, V391 Peg b,
 HD 132406 b, HD 43691 b, NGC 2423 3 b, Gliese 317 b & c,
 TrES-3, HD 155358 b&c, HD 5319 b, HD 75898 b; removed HD 33636 b
- Set up transit of Gliese 436

Scripting:
- Added setradius method for solar system objects to celx
- Added script commands to set label and line colors
- Added get/setgalaxylightgain functions for celx scripting
- Added gl.LineWidth function

- Eliminated 0.1 second delay in script startup, allowing scripts to run before
first frame is rendered.
- Rewrote orbit cache for efficiency
 - Avoid unnecessary recaclulation of orbits
 - Prevents thrashing with multiple views
  Added function to invalidate orbit cache
- Improved celestial grid
 - More meridians and labels shown
 - Better label formatting
- Added code to catch and report circular reference frames in ssc files
- cel: URL fixes:
 - Added support for location selections
 - Fixed omission of star name in path for some objects
- Changed SSC parser to allow OrbitFrame for ReferencePoints
- Fixed small FOV bug when using Shift+Left button to zoom
- Removed extra debug trace
- Translation updates
- Display ambient light level when adjusted with { or }
- Improved star radius display
- Don't show irrelevant text for invisible objects
- Fix depth sorting code to never produce a near plane distance of zero (fixes
 disappearing stars with some graphics cards)
- Implemented adaptive tesselation for comet tails based on the size on screen;
 makes comet tails appear smooth when seen up close
- New label and line colors
- Fixed depth sorting problem for stars that covered less than a pixel
 in the view
- Added translations for some console messages
- Fixed bug with bookmarks when selection is a DSO
- Centered constellation labels
- Added checkbox for star orbit rendering (all platforms)
- Added Scripts menu to quick launch scripts in the scripts directory
- Fixed index out of bounds error in SampledOrbit, SampledRotation
 (crashing bug)
- Added adaptive sampling for rendering elliptical orbits (more samples in
 regions of high curvature)
- Select the system barycenter when a component of a distant multistar system is clicked.

- Windows: fixed movie recording rate
- Windows: fixed unitialized variable that could cause wrong
translations to be used 
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
monro2
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: Tre Lie 25, 2007 10:12 pm
Miestas: Kiduliai (ciapat Jurbarko)
Susisiekti:

Standartinė monro2 » Pen Lap 23, 2007 8:29 pm

O kokie reikalavimai sitos programos??? :)

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Pen Lap 23, 2007 10:58 pm

monro2 rašė:O kokie reikalavimai sitos programos??? :)
Teoriškai eina ant įvairios konfigūracijos PC, bet greita ir šiuolaikiška vaizdo plokštė, ir spartus procesorius būtų privalumas... Tarkim pas mane VGA Radeon 9550 Ultra 128 mb, CPU AMD Sempron 1,75 Ghz 512 RAM, bet daugiau RAM ir nepamaišytų.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
monro2
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: Tre Lie 25, 2007 10:12 pm
Miestas: Kiduliai (ciapat Jurbarko)
Susisiekti:

Standartinė monro2 » Tre Lap 28, 2007 8:48 pm

pas mane amd athlon 1,4GHz 384MB Ram ir 3Dfx voodoo3 16 mb :( vaizdo atm.
Ar paveztu??
PEACE :weedman:

Paveikslėlis

drifting.lt

Vartotojo avataras
nerux
Super Mod.
Super Mod.
Pranešimai: 9812
Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 7:42 pm
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Standartinė nerux » Ket Lap 29, 2007 7:53 am

monro2 rašė:pas mane amd athlon 1,4GHz 384MB Ram ir 3Dfx voodoo3 16 mb :( vaizdo atm.
Ar paveztu??
O tu išbandyk ir sužinosi, ar vežą vaizdzelį ar neveža :grin: :)
Zgemma H9 Combo 4K, Vu+Zero 4K, Tox3 T90 :D

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Ket Lap 29, 2007 8:59 am

monro2 rašė:pas mane amd athlon 1,4GHz 384MB Ram ir 3Dfx voodoo3 16 mb :( vaizdo atm.
Ar paveztu??
Jaučiu, kad gal jau nelabai.... Turi bandyti, bet apie visus efektus gali pamiršti... Ir tikrai nerodys vidutinės o juo labiau aukštos rezoliucijos tekstūrų.
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Vartotojo avataras
monro2
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: Tre Lie 25, 2007 10:12 pm
Miestas: Kiduliai (ciapat Jurbarko)
Susisiekti:

Standartinė monro2 » Pen Lap 30, 2007 3:37 pm

Neoromancer rašė:
monro2 rašė:pas mane amd athlon 1,4GHz 384MB Ram ir 3Dfx voodoo3 16 mb :( vaizdo atm.
Ar paveztu??
Jaučiu, kad gal jau nelabai.... Turi bandyti, bet apie visus efektus gali pamiršti... Ir tikrai nerodys vidutinės o juo labiau aukštos rezoliucijos tekstūrų.
tai neapsimoka ir bandyt :(
PEACE :weedman:

Paveikslėlis

drifting.lt

Vartotojo avataras
Neoromancer
Adminas
Adminas
Pranešimai: 5214
Užsiregistravo: Pen Gru 15, 2006 9:37 pm
Miestas: Jurbarkas
Susisiekti:

Standartinė Neoromancer » Pen Vas 29, 2008 9:42 am

Pagaliau, praėjus beveik dvejiems metams, pasirodė finalinė Celestia versija 1.5.0. Atnaujinimų tikrai nemažai:

Kodas: Pasirinkti visus

Improved rendering:
- Support for specular textures an normal maps for meshes
- Display of eclipse shadows cast onto meshes
- Per-pixel specular lighting for higher-quality specular highlights, i.e. fewer tessellation artifacts. This is especially noticeable with low polygon models with specular materials.
- Normal maps and specular materials can now be applied at the same time, for 'bumpy-shiny' effects
- Simulated scattering, for much more realistic rendering of planetary atmospheres.
- Lunar-Lambert photometric model for more realistic rendering of dust covered bodies such as the moon.
- Support for compressed normal maps; eliminates the need to use huge amounts of texture memory for high quality normal maps.

* Flexible reference frames
- Celestia now supports flexible reference frames for specifying object trajectories and orientations. This makes it easier to import new objects into Celestia that have orbits defined in some reference frame other than the default ones enforced in 1.4.1.
- New reference frames:
- J2000Ecliptic: defined by the ecliptic and equinox of J2000.0. This
is the default for objects orbiting stars. It may now be specified for
other objects as well.
- J2000Equator: defined by the Earth equator and ecliptic of J2000.0.
- MeanEquator: reference frame defined by the equator of some arbitrary
object. This was previously the default and only reference frame available
for solar system bodies that didn't directly orbit stars.
- BodyFixed: a reference frame that rotates with smoe specified object
- TwoVector: a flexible system for defining reference frames based on two
vectors, either a constant vector, object-to-object direction, or
velocity vector. Useful for local attitude frames (among other things.)
- Separate reference frames may be defined for the position and orientation
of an object. As an example, it may be useful to specify the trajectory of
an Earth-orbiting satellite in an Earth equatorial frame while its attitude
is specified in an LVLH frame.
- A new solar system object called a ReferencePoint is available. This is
useful for defining the origin of a reference frame that doesn't happen
to lie at the center of a planet, moon, or spacecraft.


* New trajectory types:
- FixedPosition: For placing an object at a fixed point within its reference
frame.
- ScriptedOrbit: Allows the position of an object to be controlled by a Lua
script.
- SampledTrajectory: A more flexible version of SampledOrbit, with the option
to specify single or double precision and cubic or linear interpolation.


* New rotation models:
- In previous versions of Celestia, all objects rotated uniformly about a
single axis (with optional precession about the z-axis.) Celestia 1.5.0
introduces the concept of a generic rotation model, which is some function
that specifies the orientation of an object over time.
- Rotation models available in Celestia 1.5.0:
- FixedRotation: For an object with an orientation that remains fixed
within its reference frame. This was a notable omission in older version
of Celestia.
- UniformRotation: Describes a rotation of a constant rate about a fixed
axis.
- PrecessingRotation: UniformRotation plus a precession rate.
- SampledOrientation: Analagous to SampledOrbit for position.
SampledOrientation specifies a file of time tagged quaternions which
are interpolated to give the orientation of an object.
- ScriptedRotation: Allows the orientation of an object to be controlled
by a Lua script.


* Galaxies:
- Catalog improvements:
- Included the complete local group of galaxies.
- Updated catalog so that nearly 100% of galaxies now have distances.
- Added support for custom galaxy templates; created a custom Milky Way
template with all known galactic arms.
- Improved appearance of Milky Way as seen from Earth.
- Accelerated loading of large catalog files by using an improve name index
(measured over 100x performance increase for 100k+ object catalogs)
- Implemented distance-based fading of labels.


* Data file updates:
- Extrasolar planets: added about 50 recently discovered extrasolar planets,
and revised orbits of known ones based on new data.
data.
- Solar System: Added newly discovered outer planet satellites and names
- Locations: Added new IAU names for features on planets, moons, and asteroids.
- Near stars: Updated near star catalog with latest data from RECONS
- Binary stars: Updated the binary orbit data in visual and spectroscopic binary
catalogs, and included scripts that document the extraction of information
in scientific data sets for use in Celestia star catalogs.
- A new set of higher resolution textures was added for the Moon and several
satellites of Saturn.


* CELX Scripting improvements:
- OpenGL drawing commands allow scripts to display custom graphics on screen.
- ScriptedOrbits and ScriptedRotations provide hooks for objects to be
positioned and oriented with scripts.
- The Lua hook mechanism gives CELX scripts the ability to handle mouse,
keyboard, and tick events.
- Many other CELX functions to enable scripts to accomplish much of what
used to be possible only by modifying the Celestia source code.
- Scripts may now be loaded quickly from the new Scripts menu.
- Updated CELX interpreter from Lua 5.0 to Lua 5.1


* Accuracy
- Established Barycentric Dynamical Time (TDB) as the time scale used
internally by Celestia.
- Established the origin of Celestia's coordinate system as the Solar System
Barycenter and the reference frame as J2000 ecliptical.
- Fixed support for JPL ephemerides. It is now posible to use the JPL
DE405 and DE406 ephemerides whenever extremely accurate positions for
the Moon and planets are required.
- Added an orbit for the Sun around the solar system barycenter


* SPICE support:
Celestia can now use extremely accurate planet orbits and spacecraft
trajectories available in SPICE SPK files from JPL.


* Orbit rendering
- Orbits are now properly depth sorted with respect to other solar system
objects. They are no longer improperly drawn in front of objects that they
are behind, and vice versa.
- The jittering of orbit paths viewed at close distances has been reduced
- Cubic splines are used to reduce the appearance of sharp angles in between
orbit segments. This also has the effect of placing the rendered orbit path
much closer to the the actual orbit path.
- Star orbit paths are now shown, and may be toggled on and off indepently
of the orbits for other objects.


* Translation:
- Windows version finally supports multiple languages
- New translations: Ukrainian, Russian, Arabic, Dutch, Chinese, Korean,
Bulgarian.
- All other languages updated
- Added translations for constellations names.


* Miscellaneous
- Added dynamic star labeling
- Added support for labeled markers and new marker symbols
- Enhanced InfoURLs so that they can refer to local files.
- Added the capability to show reference vectors for objects, including
frame axes, body axes, velocity vector, and sun direction.
- Made label and line colors customizable via script.
- Bound Shift+K and Shift+L to reduce or increase the time rate by a
factor of 2.


* Annoying bugs fixed:
- Fixed the video recording rate on Windows
- Bad calculation of specular exponent when loading 3DS models. This caused
models with specular materials to look very different in Celestia than they
did in 3D modeling software.
- Fixed precision problems that caused location labels to disappear and
jitter at close range.
- Implemented more robust handling of script errors so that they don't
cause Celestia to crash.
- Allow scripts to run before the first frame is rendered so that they can
set the starting observer position.
- Switched to double precision for rotation and precession periods; among
other things, this keeps synchronous rotators from drifting out of sync.
- Implemented adaptive tesselation for comet tails based on their size on
screen. This makes comet tails appear smooth when seen up close.
- Clamped the simulation time to prevent going too far into the past or future.
- Fixed the cmod loader to work properly on 64-bit systems. A nasty bug was
preventing 64-bit Linux versions of Celestia from displaying spacecraft.
- Fixed problems with the displayed time rate getting out of sync with the
actual time rate. 
Siunčiamės: Celestia 1.5.0
Amlogic TVBOX perprogramavimas į CoreELEC, LibreELEC, AlexELEC.
KODI grotuvo nustatymai ir konsultacija.
LINUX serveriai ir administravimas, mikrokompiuteriai.
NEOTECH.LT

Skelbti atsakymą

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečias(ių)