Mazda 6. Pliusai minusai
Moderatoriai: nerux, cvykas, vytas121
- tankistas
- Adminas
- Pranešimai: 3502
- Užsiregistravo: Ket Gru 02, 2010 1:52 pm
- Miestas: Virtualus Pasaulis
- Susisiekti:
Mazda 6. Pliusai minusai
Kaip padėtis su Mazdomis? Žiūriu už 2 000€ galima 2004-2005 paimti dyzelį. Variklis 2L.
Teko girdėti, kad rūdija.
Kokios važiuoklės ar variklio silpniausios vietos?
Teko girdėti, kad rūdija.
Kokios važiuoklės ar variklio silpniausios vietos?
Admin. No comment!
- sieksnis
- SAT Patarėjas
- Pranešimai: 3352
- Užsiregistravo: Ant Bir 10, 2008 7:55 am
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Žmogaus komentaras kuris neperseniausiai jos atsikratė (kalba netaisyta):
"geriau tegul neperka, nes jeigu nesupuvus tai tegul turi omenyje kad greit supus, rudys lenda visur...net tose vietose kur net nepagalvotum, naujasnio modelio 6kese nezinau tubut jos nuo 2009 DPF filtras...tai vargsta su jais girdejau. seip pakaba super per 7 metus galines kaladeles tik pakeiciau, varikliai dyzeliukai 2.0 l 100 kw (pagrinde) kaprizingi, nebent zinai 100 proc kad rida labai jo nedidele, nezianu kiek teisybe bet zmones sake kad nuo 260 tuks nelaiko alkuniniai, man reikejo tvarkyt purkstukus ir stumoklis subyjejes buvo"
"geriau tegul neperka, nes jeigu nesupuvus tai tegul turi omenyje kad greit supus, rudys lenda visur...net tose vietose kur net nepagalvotum, naujasnio modelio 6kese nezinau tubut jos nuo 2009 DPF filtras...tai vargsta su jais girdejau. seip pakaba super per 7 metus galines kaladeles tik pakeiciau, varikliai dyzeliukai 2.0 l 100 kw (pagrinde) kaprizingi, nebent zinai 100 proc kad rida labai jo nedidele, nezianu kiek teisybe bet zmones sake kad nuo 260 tuks nelaiko alkuniniai, man reikejo tvarkyt purkstukus ir stumoklis subyjejes buvo"
4W-5E-9E-13E-19E-28E-36E-75E-85E-90E
-
- Forumietis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: Šeš Lap 24, 2007 11:06 pm
- Miestas: Šiauliai
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Pirk tanka, koks tu tankistastankistas rašė:Kaip padėtis su Mazdomis? Žiūriu už 2 000€ galima 2004-2005 paimti dyzelį. Variklis 2L.
Teko girdėti, kad rūdija.
Kokios važiuoklės ar variklio silpniausios vietos?
- CATSAT
- Forumietis
- Pranešimai: 602
- Užsiregistravo: Sek Lap 23, 2008 12:56 am
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Gal geriau 5 Mazda 2,0l D talpesnė o dėl rudijimo tai visi Japonai rudija o dėl DPF filtru tai tauta išradinga jau moka atjungt apeit ir t.t...
OPENBOX SX6HD > S3 Toshiba 49"V5863DG LG led 3D 42''LB650V DVBTMMDS 4*w,1w*,4,8*e,9*e,13*e,16*e,19,2*e,28,2e*,31,5e*,36*e,42*e
-
- Forumietis
- Pranešimai: 493
- Užsiregistravo: Pir Vas 12, 2007 9:16 pm
- Miestas: Utena
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
visos rūdija, gal japonas labiau nei kitos, bet imkim, toyota avensis, japonoskoms būdingo rūdijimo neturi, mazda taip, mersas s klasė 2004-05 metų rūdija padėk dieve. Mazda kažkoks unikumas su rūdijimu, jos jau nuo konvejerio su rūdimis.
Žalias aš da visai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3353
- Užsiregistravo: Pen Vas 08, 2008 8:38 pm
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
...ir gana triukšmingos...dziuka rašė:visos rūdija, gal japonas labiau nei kitos, bet imkim, toyota avensis, japonoskoms būdingo rūdijimo neturi, mazda taip, mersas s klasė 2004-05 metų rūdija padėk dieve. Mazda kažkoks unikumas su rūdijimu, jos jau nuo konvejerio su rūdimis.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1649
- Užsiregistravo: Ket Rgs 25, 2008 9:17 pm
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Važinėju su Mazda nuo 1999
1. 1999-2005 Mazda 626 2,0 Comprex (1993m. ?)
2. 2005-2011 Mazda 626 2,0 DiD (1998m.)
3. 2011 - Mazda 6 2,0 100kW (2005m be DPF - tai metais pradėjo leisti ir su DPF)
Visos universalai. Vietos - kaip daržinėje, sėdynės susilanksto įvairiai, teko ir patogiai miegoti, ir šaldytuvus beigi karstus vežioti.
Beveik 4m vamzdį ar lentą galima vežti užsidarius bagažinę.
Antros važiuoklė buvo silpnesnė, teko retkarčiais paremontuoti. Jautriausia jos vieta, dėl kurios ir teko atsisveikinti - siurblys. Bet dabar jau juos remontuoja.
Bet tema apie 6.
Dėl rūdžių: pirkau be matomų rūdžių, iš Italijos. jokio apdorojimo nedariau. Per 4m. išlindo vienas taškas ant galinio sparno arkos prie buferio. Ten, kiek mačiau, viskas prasideda, todėl ten pirmiausia reikia žiūrėti perkant. Žiemą važinėju kasadien per visas druskas, stovi garaže (truputį šildomas, žiemą +5-7 laipsniai)
Variklis: neapsižiūrėjau, nusipirkau po 'vienos nakties' remonto. Dirbo gražiai, bet neilgai po metų užkalė, remontuoti būtų buvę brangoka, tai pirkau kitą iš angliško donoro, apžiūrėjau, pasiklausiau, tada išmontavo. Mano spidometras rodė 170k, aišku, buvo atsuktas nežinia kiek, angliškos rodė apie 200k, nemanau, kad kam nors rūpėjo jį atsukti. Dabar viskas čiki, jėgos turi pakankamai, jokių dūmų. Variklio yra 2 modifikacijos: 89 ir 100 kW, skiriasi 1 mikroschemos softas Kuro 'iš bačkos' nepilu, tepalus ir filtrus keičiu tvarkingai.
Važiuoklė: per 4m. 1x keičiau stabdžių kaladėles. Niekas nebarška. Greit važiuosiu į TA, tai tik lemputes apžiūrėsiu.
Važiavimo komfortas: puikus, vietos daug, vairuotojas su greta sėdinčiu pečiais nesitrina. Gale 3 sėdintiems irgi patogu. Teko truputį pavažiuoti gale 'prabangiuose' Volvo ir Qashqai - buvau pakraupęs... Gal juose važiuojant tikrai tyliau, nes užsispaudi ausis keliais
Legendą apie triukšmingumą visada prisimenu kai įlekiu į balą. Kai vanduo rėžia į kažkurią dugno vietą tikrai girdisi. Visa kita - niekai.
Dar sugedo airbag'o daviklis keleivio sėdynėje. "Apgavikas" kainuoja ebay keliolika $, įmontavimas 2 min.
Reziume: Puiki mašina. Perkant reikia apsižiūrėti, kad būtų minimaliai rūdžių ir paskui pačiam spręsti - kovoti su jomis ar atsiduoti likimui.
Svarbiausia rasti su neužvaikytu varikliu.
Kuro sąnaudos apie 6,5, su visada 'auto' įjungtu klimatroniku, vasarą - kondicionierius, žiemą - Webasto.
Tiesa, apie Webasto: įtariu, kad žiemą be Webasto būtų šaltoka... Paprastai pardavėjai nesiorientuoja kas ir kur tai yra.
Webasto yra, jei yra, žiūrint po kapotu iš priekio, kairėje kamputyje už variklio, prie panelės, atskiriančios variklį nuo salono.
Junginėjasi automatiškai, valdo klimatronikas.
Jei paklausi bet kuriame servise, sakys, kad š... o ne mašina.
Pusė servisų bankrutuotų, jei visi važinėtų Mazdomis
1. 1999-2005 Mazda 626 2,0 Comprex (1993m. ?)
2. 2005-2011 Mazda 626 2,0 DiD (1998m.)
3. 2011 - Mazda 6 2,0 100kW (2005m be DPF - tai metais pradėjo leisti ir su DPF)
Visos universalai. Vietos - kaip daržinėje, sėdynės susilanksto įvairiai, teko ir patogiai miegoti, ir šaldytuvus beigi karstus vežioti.
Beveik 4m vamzdį ar lentą galima vežti užsidarius bagažinę.
Antros važiuoklė buvo silpnesnė, teko retkarčiais paremontuoti. Jautriausia jos vieta, dėl kurios ir teko atsisveikinti - siurblys. Bet dabar jau juos remontuoja.
Bet tema apie 6.
Dėl rūdžių: pirkau be matomų rūdžių, iš Italijos. jokio apdorojimo nedariau. Per 4m. išlindo vienas taškas ant galinio sparno arkos prie buferio. Ten, kiek mačiau, viskas prasideda, todėl ten pirmiausia reikia žiūrėti perkant. Žiemą važinėju kasadien per visas druskas, stovi garaže (truputį šildomas, žiemą +5-7 laipsniai)
Variklis: neapsižiūrėjau, nusipirkau po 'vienos nakties' remonto. Dirbo gražiai, bet neilgai po metų užkalė, remontuoti būtų buvę brangoka, tai pirkau kitą iš angliško donoro, apžiūrėjau, pasiklausiau, tada išmontavo. Mano spidometras rodė 170k, aišku, buvo atsuktas nežinia kiek, angliškos rodė apie 200k, nemanau, kad kam nors rūpėjo jį atsukti. Dabar viskas čiki, jėgos turi pakankamai, jokių dūmų. Variklio yra 2 modifikacijos: 89 ir 100 kW, skiriasi 1 mikroschemos softas Kuro 'iš bačkos' nepilu, tepalus ir filtrus keičiu tvarkingai.
Važiuoklė: per 4m. 1x keičiau stabdžių kaladėles. Niekas nebarška. Greit važiuosiu į TA, tai tik lemputes apžiūrėsiu.
Važiavimo komfortas: puikus, vietos daug, vairuotojas su greta sėdinčiu pečiais nesitrina. Gale 3 sėdintiems irgi patogu. Teko truputį pavažiuoti gale 'prabangiuose' Volvo ir Qashqai - buvau pakraupęs... Gal juose važiuojant tikrai tyliau, nes užsispaudi ausis keliais
Legendą apie triukšmingumą visada prisimenu kai įlekiu į balą. Kai vanduo rėžia į kažkurią dugno vietą tikrai girdisi. Visa kita - niekai.
Dar sugedo airbag'o daviklis keleivio sėdynėje. "Apgavikas" kainuoja ebay keliolika $, įmontavimas 2 min.
Reziume: Puiki mašina. Perkant reikia apsižiūrėti, kad būtų minimaliai rūdžių ir paskui pačiam spręsti - kovoti su jomis ar atsiduoti likimui.
Svarbiausia rasti su neužvaikytu varikliu.
Kuro sąnaudos apie 6,5, su visada 'auto' įjungtu klimatroniku, vasarą - kondicionierius, žiemą - Webasto.
Tiesa, apie Webasto: įtariu, kad žiemą be Webasto būtų šaltoka... Paprastai pardavėjai nesiorientuoja kas ir kur tai yra.
Webasto yra, jei yra, žiūrint po kapotu iš priekio, kairėje kamputyje už variklio, prie panelės, atskiriančios variklį nuo salono.
Junginėjasi automatiškai, valdo klimatronikas.
Jei paklausi bet kuriame servise, sakys, kad š... o ne mašina.
Pusė servisų bankrutuotų, jei visi važinėtų Mazdomis
Vu+Uno 4K SE, Opticum X403p, T90:4w,4.8e,9e,13e,19.2e,23.5e,28.2e,36e, Sony 55XE8596, Samsung 40D6500, OnePlus 6
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
- tankistas
- Adminas
- Pranešimai: 3502
- Užsiregistravo: Ket Gru 02, 2010 1:52 pm
- Miestas: Virtualus Pasaulis
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
O kaip mazda 3 mašiniukai?vbitas rašė:...
Pusė servisų bankrutuotų, jei visi važinėtų Mazdomis
Tarkime 2005 dyzelis. 80 kW.
Vertas dėmesio?
Admin. No comment!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1649
- Užsiregistravo: Ket Rgs 25, 2008 9:17 pm
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
viskas tas pats, tik truputį mažesnė
pagrindas rida ir rūdys.
kiek žinau, kad pasidarytų 100kW reikia pakeisti (perflashinti) 1 mikroschemą, variklis mechaniškai tas pats.
pagrindas rida ir rūdys.
kiek žinau, kad pasidarytų 100kW reikia pakeisti (perflashinti) 1 mikroschemą, variklis mechaniškai tas pats.
Vu+Uno 4K SE, Opticum X403p, T90:4w,4.8e,9e,13e,19.2e,23.5e,28.2e,36e, Sony 55XE8596, Samsung 40D6500, OnePlus 6
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2053
- Užsiregistravo: Pen Gru 01, 2006 8:29 pm
- Miestas: Pabrade
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Pazystamas turejo mazda 6 dyzeli, tai sake atlyginimo neuztekdavo remontam.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.
-
- Moderator
- Pranešimai: 3461
- Užsiregistravo: Pen Lie 11, 2008 6:48 pm
- Miestas: Panevezys
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Pati geriausia auto tai POBEDA.Su tokia ir siuolaikines furos nebaisios...bes rašė:Pazystamas turejo mazda 6 dyzeli, tai sake atlyginimo neuztekdavo remontam.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.
э-ээ - эх
Все в итоге превращается в дримбох...
Купил Dreambox он ним и остался,
Купил Gigablue Quad, он Dreambox-ом стал,
Купил Wetek, он Dreambox-ом стал
GigaBlue Quad Plius 2×DVB-S2 + 1×DVB-C/T2+1 dar laisvas lizdas
Sony KD-49XD8305+MAXMANN LSS100 ir Audio THX-1 koloneles(gavosi visai nieko video/audio sistema)
Все в итоге превращается в дримбох...
Купил Dreambox он ним и остался,
Купил Gigablue Quad, он Dreambox-ом стал,
Купил Wetek, он Dreambox-ом стал
GigaBlue Quad Plius 2×DVB-S2 + 1×DVB-C/T2+1 dar laisvas lizdas
Sony KD-49XD8305+MAXMANN LSS100 ir Audio THX-1 koloneles(gavosi visai nieko video/audio sistema)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 88
- Užsiregistravo: Tre Spa 21, 2015 11:18 am
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Dabar dziaugiasi kad atlyginimo uztenkabes rašė:Pazystamas turejo mazda 6 dyzeli, tai sake atlyginimo neuztekdavo remontam.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: Pen Vas 23, 2007 12:10 pm
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
joa 1 mikroschema perflashini ir viena ranka vairuoji, o kita asaras sluostai 80kw variklis yra 1,6HDI nuo citroen/peugeot/ford/mazda/volvo=paskutinis sh didziausia situ varikliu beta tai turbina,egr/cr siurblys/purkstukai,dpf/pakaitinimo zvakes, sankaba, masia su tokiu varikliu perka tik visiskas agronomas ar vetrinorius, po 200k km toks variklis tinka nebent i metalo lauza
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1649
- Užsiregistravo: Ket Rgs 25, 2008 9:17 pm
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Kažką susapnavai
RF 2002 (2.0 MZR-CD)
Next evolution of RF engine with common rail direct-injection was introduced in June 2002 European version Mazda 6 with output power 89 kW (121 PS; 119 hp) or 100 kW (136 PS; 134 hp) (both at 3500 rpm), depending on engine version (only difference between the two diesel drivetrains is the shape of their respective torque curves, the larger of the two engines being flatter).
...
Combined fuel economy is achieving 6.5 litres per 100 km
RF 2005 (2.0 MZR-CD)
There were two power versions of this engine: Standard Power 89 kW (121 PS; 119 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 320 N·m (240 lb·ft) at 2000 rpm, High Power 105 kW (143 PS; 141 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 360 N·m (270 lb·ft) at 2000 rpm.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine
pastebėjau, kad dažniausiai veterinoriai ir santechnikai važinėja su supuvusiais pasat universalais, agronomai - nivomis,
o išminties semiasi iš mažaraščių garažinių 'specialistų' forumų
RF 2002 (2.0 MZR-CD)
Next evolution of RF engine with common rail direct-injection was introduced in June 2002 European version Mazda 6 with output power 89 kW (121 PS; 119 hp) or 100 kW (136 PS; 134 hp) (both at 3500 rpm), depending on engine version (only difference between the two diesel drivetrains is the shape of their respective torque curves, the larger of the two engines being flatter).
...
Combined fuel economy is achieving 6.5 litres per 100 km
RF 2005 (2.0 MZR-CD)
There were two power versions of this engine: Standard Power 89 kW (121 PS; 119 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 320 N·m (240 lb·ft) at 2000 rpm, High Power 105 kW (143 PS; 141 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 360 N·m (270 lb·ft) at 2000 rpm.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine
pastebėjau, kad dažniausiai veterinoriai ir santechnikai važinėja su supuvusiais pasat universalais, agronomai - nivomis,
o išminties semiasi iš mažaraščių garažinių 'specialistų' forumų
Vu+Uno 4K SE, Opticum X403p, T90:4w,4.8e,9e,13e,19.2e,23.5e,28.2e,36e, Sony 55XE8596, Samsung 40D6500, OnePlus 6
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3353
- Užsiregistravo: Pen Vas 08, 2008 8:38 pm
- Susisiekti:
-
- SAT Patarėjas
- Pranešimai: 2558
- Užsiregistravo: Tre Lap 08, 2006 7:34 pm
- Miestas: Joniškis
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Nieko neižeidžiant yra toks juokas: "Kas daug kalba ir daug bezda- vazinėja tik su Mazda".....
Formuler F3 HD PVR, Moteck SG2100A, 0.9m.
LY4KS.
LY4KS.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 680
- Užsiregistravo: Sek Sau 21, 2007 2:58 pm
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
O BMW per prastas, kad ieskote Mazdos ?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3353
- Užsiregistravo: Pen Vas 08, 2008 8:38 pm
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Ten nėra autobusų stotelių...jonukas rašė:O BMW per prastas, kad ieskote Mazdos ?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: Pen Vas 23, 2007 12:10 pm
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
vbitas rašė:Kažką susapnavai
tikrai nesupainiavau
klausimas buvo:
"O kaip mazda 3 mašiniukai?
Tarkime 2005 dyzelis. 80 kW.
Vertas dėmesio?"
variklis Y6 66kw su WG turbina ir Y6 80kw su VN turbina kitoks 80kw europoje neegzistuoja,
susirask eilute wikipedia
"1.6 L MZ-CD common-rail diesel: 109 PS (80 kW), 240 N·m (177 lb·ft) "
"mazdecai" tikriausia patys nelabai zino ka montuoja europinese bezdose, diesel 80kw, tik PSA sh.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2979
- Užsiregistravo: Ant Sau 01, 2008 6:51 pm
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
pavasari kaune apziurinejom kazkoki MAZDA automobiliuka 7 vietu.
masina buvo 2007m is USA. taip stipriai surudijusi kad nesu nieko dar mates gyvenime panasaus.
Po durimis rudys visur Apie kitas auto vietas nekalbu.
masina buvo 2007m is USA. taip stipriai surudijusi kad nesu nieko dar mates gyvenime panasaus.
Po durimis rudys visur Apie kitas auto vietas nekalbu.
Flexbox 5000 (DM500)
- tankistas
- Adminas
- Pranešimai: 3502
- Užsiregistravo: Ket Gru 02, 2010 1:52 pm
- Miestas: Virtualus Pasaulis
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Mazdos paperka savo nebloga išvaizda ir ganėtinai nedidele kaina.
Tarkime yra pasiūlymas pirkti 2005 Mazda6 už 1700.
Tų pačių metų Opel Vectra 2200.
Kainos skirtumas 500€
Jau išsiaiškinau, kad Mazdų silpnoji dalis - velenai.
Mano siūlomo varianto velenas irgi buvo išėjęs. Keitimas kainavo apie 300€. Tad už jau sutvarkytą modelį - 1700€.
Vectra neva tai iš Vokiečių. Kaip ir visi pardavėjai sako, tai automobilis be priekaištų, bet, nežinosi kas slepiasi viduje...
Gal pabandyti pasiimti Mazdą ir vėliau parašyti kaip sekėsi/nesisekė man su ja?
Tarkime yra pasiūlymas pirkti 2005 Mazda6 už 1700.
Tų pačių metų Opel Vectra 2200.
Kainos skirtumas 500€
Jau išsiaiškinau, kad Mazdų silpnoji dalis - velenai.
Mano siūlomo varianto velenas irgi buvo išėjęs. Keitimas kainavo apie 300€. Tad už jau sutvarkytą modelį - 1700€.
Vectra neva tai iš Vokiečių. Kaip ir visi pardavėjai sako, tai automobilis be priekaištų, bet, nežinosi kas slepiasi viduje...
Gal pabandyti pasiimti Mazdą ir vėliau parašyti kaip sekėsi/nesisekė man su ja?
Admin. No comment!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1649
- Užsiregistravo: Ket Rgs 25, 2008 9:17 pm
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Kietas bajerisSoul rašė:Nieko neižeidžiant yra toks juokas: "Kas daug kalba ir daug bezda- vazinėja tik su Mazda".....
Rekomenduoju sudalyvauti "Juokis 2016", pasisekimas garantuotas, ten ypatingai vertinami juokai apie antrą galą
hmmm.. negirdėjau ir nelabai įsivaizduoju, kad monolitinis gelžgalis galėtų būti silpna vieta.tankistas rašė: Jau išsiaiškinau, kad Mazdų silpnoji dalis - velenai.
Problema turėjo būti kažkur kitur. Manau, kad reikia pasidomėti kas remontavo ir pasikalbėti su meistru.
Vu+Uno 4K SE, Opticum X403p, T90:4w,4.8e,9e,13e,19.2e,23.5e,28.2e,36e, Sony 55XE8596, Samsung 40D6500, OnePlus 6
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
muziejus: SAT: Aušra SAT-16 (jau Z. Langaičio muziejuje), Sakura, SEG; PC: Duet-16(Intel 8086, 1985m., jau iškeliavo į KTU muziejų)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1555
- Užsiregistravo: Pen Spa 27, 2006 6:26 pm
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Ten greičiau problema ne su pačiu velenu o su jo tepimu.Pvz taip yra audi, vw 2.5 tdi 110kw.Tepimas prastas, ko pasekoje išeina paskirstymo velenas ir kitkas aplink jį.Taigi čia jau gaunasi tik pasekmė išlendanti iš kitų problemų.Pasikeiti ir vėl važiuoji iki sekančio karto.
-
- SAT Patarėjas
- Pranešimai: 2558
- Užsiregistravo: Tre Lap 08, 2006 7:34 pm
- Miestas: Joniškis
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
Rekomenduoju sudalyvauti "Juokis 2016", pasisekimas garantuotas, ten ypatingai vertinami juokai apie antrą galą
vbitas, matyt, jau dalyvavo, kad zino... nieko asmeniško...
vbitas, matyt, jau dalyvavo, kad zino... nieko asmeniško...
Formuler F3 HD PVR, Moteck SG2100A, 0.9m.
LY4KS.
LY4KS.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: Pen Vas 23, 2007 12:10 pm
- Susisiekti:
Re: Mazda 6. Pliusai minusai
110kw jau 12 metu negaminamas ir buvo gaminamas tik 3 metus, ir pas 110kw du paskirstymo velenai nes jis V6, visos veleneliu problemos issprestos tik pas 2.7 ir 3.0tdi CRMarius rašė:Ten greičiau problema ne su pačiu velenu o su jo tepimu.Pvz taip yra audi, vw 2.5 tdi 110kw.Tepimas prastas, ko pasekoje išeina paskirstymo velenas ir kitkas aplink jį.Taigi čia jau gaunasi tik pasekmė išlendanti iš kitų problemų.Pasikeiti ir vėl važiuoji iki sekančio karto.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių