Važinėju su Mazda nuo 1999
1. 1999-2005 Mazda 626 2,0 Comprex (1993m. ?)
2. 2005-2011 Mazda 626 2,0 DiD (1998m.)
3. 2011 - Mazda 6 2,0 100kW (2005m be DPF - tai metais pradėjo leisti ir su DPF)
Visos universalai. Vietos - kaip daržinėje, sėdynės susilanksto įvairiai, teko ir patogiai miegoti, ir šaldytuvus beigi karstus vežioti.
Beveik 4m vamzdį ar lentą galima vežti užsidarius bagažinę.
Antros važiuoklė buvo silpnesnė, teko retkarčiais paremontuoti. Jautriausia jos vieta, dėl kurios ir teko atsisveikinti - siurblys. Bet dabar jau juos remontuoja.
Bet tema apie 6.
Dėl rūdžių: pirkau be matomų rūdžių, iš Italijos. jokio apdorojimo nedariau. Per 4m. išlindo vienas taškas ant galinio sparno arkos prie buferio. Ten, kiek mačiau, viskas prasideda, todėl ten pirmiausia reikia žiūrėti perkant. Žiemą važinėju kasadien per visas druskas, stovi garaže (truputį šildomas, žiemą +5-7 laipsniai)
Variklis: neapsižiūrėjau, nusipirkau po 'vienos nakties' remonto. Dirbo gražiai, bet neilgai
po metų užkalė, remontuoti būtų buvę brangoka, tai pirkau kitą iš angliško donoro, apžiūrėjau, pasiklausiau, tada išmontavo. Mano spidometras rodė 170k, aišku, buvo atsuktas nežinia kiek, angliškos rodė apie 200k, nemanau, kad kam nors rūpėjo jį atsukti. Dabar viskas čiki, jėgos turi pakankamai, jokių dūmų. Variklio yra 2 modifikacijos: 89 ir 100 kW, skiriasi 1 mikroschemos softas
Kuro 'iš bačkos' nepilu, tepalus ir filtrus keičiu tvarkingai.
Važiuoklė: per 4m. 1x keičiau stabdžių kaladėles. Niekas nebarška. Greit važiuosiu į TA, tai tik lemputes apžiūrėsiu.
Važiavimo komfortas: puikus, vietos daug, vairuotojas su greta sėdinčiu pečiais nesitrina. Gale 3 sėdintiems irgi patogu. Teko truputį pavažiuoti gale 'prabangiuose' Volvo ir Qashqai - buvau pakraupęs... Gal juose važiuojant tikrai tyliau, nes užsispaudi ausis keliais
Legendą apie triukšmingumą visada prisimenu kai įlekiu į balą. Kai vanduo rėžia į kažkurią dugno vietą tikrai girdisi. Visa kita - niekai.
Dar sugedo airbag'o daviklis keleivio sėdynėje. "Apgavikas" kainuoja ebay keliolika $, įmontavimas 2 min.
Reziume: Puiki mašina. Perkant reikia apsižiūrėti, kad būtų minimaliai rūdžių ir paskui pačiam spręsti - kovoti su jomis ar atsiduoti likimui.
Svarbiausia rasti su neužvaikytu varikliu.
Kuro sąnaudos apie 6,5, su visada 'auto' įjungtu klimatroniku, vasarą - kondicionierius, žiemą - Webasto.
Tiesa, apie Webasto: įtariu, kad žiemą be Webasto būtų šaltoka... Paprastai pardavėjai nesiorientuoja kas ir kur tai yra.
Webasto yra, jei yra, žiūrint po kapotu iš priekio, kairėje kamputyje už variklio, prie panelės, atskiriančios variklį nuo salono.
Junginėjasi automatiškai, valdo klimatronikas.
Jei paklausi bet kuriame servise, sakys, kad š... o ne mašina.
Pusė servisų bankrutuotų, jei visi važinėtų Mazdomis