Puslapis 12

Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Geg 11, 2015 3:17 pm
tankistas
Kaip padėtis su Mazdomis? Žiūriu už 2 000€ galima 2004-2005 paimti dyzelį. Variklis 2L.
Teko girdėti, kad rūdija.
Kokios važiuoklės ar variklio silpniausios vietos?

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Geg 11, 2015 3:40 pm
sieksnis
Žmogaus komentaras kuris neperseniausiai jos atsikratė (kalba netaisyta):

"geriau tegul neperka, nes jeigu nesupuvus tai tegul turi omenyje kad greit supus, rudys lenda visur...net tose vietose kur net nepagalvotum, naujasnio modelio 6kese nezinau tubut jos nuo 2009 DPF filtras...tai vargsta su jais girdejau. seip pakaba super per 7 metus galines kaladeles tik pakeiciau, varikliai dyzeliukai 2.0 l 100 kw (pagrinde) kaprizingi, nebent zinai 100 proc kad rida labai jo nedidele, nezianu kiek teisybe bet zmones sake kad nuo 260 tuks nelaiko alkuniniai, man reikejo tvarkyt purkstukus ir stumoklis subyjejes buvo"

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Geg 11, 2015 3:52 pm
unox
tankistas rašė:Kaip padėtis su Mazdomis? Žiūriu už 2 000€ galima 2004-2005 paimti dyzelį. Variklis 2L.
Teko girdėti, kad rūdija.
Kokios važiuoklės ar variklio silpniausios vietos?
Pirk tanka, koks tu tankistas :)

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Geg 11, 2015 4:12 pm
CATSAT
Gal geriau 5 Mazda 2,0l D talpesnė o dėl rudijimo tai visi Japonai rudija o dėl DPF filtru tai tauta išradinga jau moka atjungt apeit ir t.t...

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Geg 11, 2015 5:56 pm
dziuka
visos rūdija, gal japonas labiau nei kitos, bet imkim, toyota avensis, japonoskoms būdingo rūdijimo neturi, mazda taip, mersas s klasė 2004-05 metų rūdija padėk dieve. Mazda kažkoks unikumas su rūdijimu, jos jau nuo konvejerio su rūdimis.

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Geg 11, 2015 6:40 pm
klarnetas
dziuka rašė:visos rūdija, gal japonas labiau nei kitos, bet imkim, toyota avensis, japonoskoms būdingo rūdijimo neturi, mazda taip, mersas s klasė 2004-05 metų rūdija padėk dieve. Mazda kažkoks unikumas su rūdijimu, jos jau nuo konvejerio su rūdimis.
...ir gana triukšmingos...

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Ant Geg 12, 2015 10:43 am
vbitas
Važinėju su Mazda nuo 1999
1. 1999-2005 Mazda 626 2,0 Comprex (1993m. ?)
2. 2005-2011 Mazda 626 2,0 DiD (1998m.)
3. 2011 - Mazda 6 2,0 100kW (2005m be DPF - tai metais pradėjo leisti ir su DPF)
Visos universalai. Vietos - kaip daržinėje, sėdynės susilanksto įvairiai, teko ir patogiai miegoti, ir šaldytuvus beigi karstus vežioti.
Beveik 4m vamzdį ar lentą galima vežti užsidarius bagažinę.
Antros važiuoklė buvo silpnesnė, teko retkarčiais paremontuoti. Jautriausia jos vieta, dėl kurios ir teko atsisveikinti - siurblys. Bet dabar jau juos remontuoja.
Bet tema apie 6.
Dėl rūdžių: pirkau be matomų rūdžių, iš Italijos. jokio apdorojimo nedariau. Per 4m. išlindo vienas taškas ant galinio sparno arkos prie buferio. Ten, kiek mačiau, viskas prasideda, todėl ten pirmiausia reikia žiūrėti perkant. Žiemą važinėju kasadien per visas druskas, stovi garaže (truputį šildomas, žiemą +5-7 laipsniai)
Variklis: neapsižiūrėjau, nusipirkau po 'vienos nakties' remonto. Dirbo gražiai, bet neilgai :) po metų užkalė, remontuoti būtų buvę brangoka, tai pirkau kitą iš angliško donoro, apžiūrėjau, pasiklausiau, tada išmontavo. Mano spidometras rodė 170k, aišku, buvo atsuktas nežinia kiek, angliškos rodė apie 200k, nemanau, kad kam nors rūpėjo jį atsukti. Dabar viskas čiki, jėgos turi pakankamai, jokių dūmų. Variklio yra 2 modifikacijos: 89 ir 100 kW, skiriasi 1 mikroschemos softas :) Kuro 'iš bačkos' nepilu, tepalus ir filtrus keičiu tvarkingai.
Važiuoklė: per 4m. 1x keičiau stabdžių kaladėles. Niekas nebarška. Greit važiuosiu į TA, tai tik lemputes apžiūrėsiu.
Važiavimo komfortas: puikus, vietos daug, vairuotojas su greta sėdinčiu pečiais nesitrina. Gale 3 sėdintiems irgi patogu. Teko truputį pavažiuoti gale 'prabangiuose' Volvo ir Qashqai - buvau pakraupęs... Gal juose važiuojant tikrai tyliau, nes užsispaudi ausis keliais :)
Legendą apie triukšmingumą visada prisimenu kai įlekiu į balą. Kai vanduo rėžia į kažkurią dugno vietą tikrai girdisi. Visa kita - niekai.
Dar sugedo airbag'o daviklis keleivio sėdynėje. "Apgavikas" kainuoja ebay keliolika $, įmontavimas 2 min.
Reziume: Puiki mašina. Perkant reikia apsižiūrėti, kad būtų minimaliai rūdžių ir paskui pačiam spręsti - kovoti su jomis ar atsiduoti likimui.
Svarbiausia rasti su neužvaikytu varikliu.
Kuro sąnaudos apie 6,5, su visada 'auto' įjungtu klimatroniku, vasarą - kondicionierius, žiemą - Webasto.
Tiesa, apie Webasto: įtariu, kad žiemą be Webasto būtų šaltoka... Paprastai pardavėjai nesiorientuoja kas ir kur tai yra.
Webasto yra, jei yra, žiūrint po kapotu iš priekio, kairėje kamputyje už variklio, prie panelės, atskiriančios variklį nuo salono.
Junginėjasi automatiškai, valdo klimatronikas.
Jei paklausi bet kuriame servise, sakys, kad š... o ne mašina.
Pusė servisų bankrutuotų, jei visi važinėtų Mazdomis :)

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Ant Lap 03, 2015 11:16 am
tankistas
vbitas rašė:...
Pusė servisų bankrutuotų, jei visi važinėtų Mazdomis :)
O kaip mazda 3 mašiniukai?
Tarkime 2005 dyzelis. 80 kW.
Vertas dėmesio?

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Ant Lap 03, 2015 1:35 pm
vbitas
viskas tas pats, tik truputį mažesnė :)
pagrindas rida ir rūdys.
kiek žinau, kad pasidarytų 100kW reikia pakeisti (perflashinti) 1 mikroschemą, variklis mechaniškai tas pats.

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Ant Lap 03, 2015 7:48 pm
bes
Pazystamas turejo mazda 6 dyzeli, tai sake atlyginimo neuztekdavo remontam.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Ant Lap 03, 2015 8:57 pm
vytas121
bes rašė:Pazystamas turejo mazda 6 dyzeli, tai sake atlyginimo neuztekdavo remontam.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.
:D Pati geriausia auto tai POBEDA.Su tokia ir siuolaikines furos nebaisios...

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Ant Lap 03, 2015 9:08 pm
kolia
bes rašė:Pazystamas turejo mazda 6 dyzeli, tai sake atlyginimo neuztekdavo remontam.
Ir kaimynas jo sake taip pat vargsta.
Atsikrate ir nupirko VW, dabar dziaugiaisi.
Bet man atrodo visos masinos daugmaz vienodos, tiesiog suvazineta turejo.
Dabar dziaugiasi kad atlyginimo uztenka :D

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Šeš Gru 05, 2015 10:49 pm
Uniqaz
joa 1 mikroschema perflashini ir viena ranka vairuoji, o kita asaras sluostai :) 80kw variklis yra 1,6HDI nuo citroen/peugeot/ford/mazda/volvo=paskutinis sh :) didziausia situ varikliu beta tai turbina,egr/cr siurblys/purkstukai,dpf/pakaitinimo zvakes, sankaba, masia su tokiu varikliu perka tik visiskas agronomas ar vetrinorius, po 200k km toks variklis tinka nebent i metalo lauza ;)

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 1:12 pm
vbitas
Kažką susapnavai :)

RF 2002 (2.0 MZR-CD)

Next evolution of RF engine with common rail direct-injection was introduced in June 2002 European version Mazda 6 with output power 89 kW (121 PS; 119 hp) or 100 kW (136 PS; 134 hp) (both at 3500 rpm), depending on engine version (only difference between the two diesel drivetrains is the shape of their respective torque curves, the larger of the two engines being flatter).
...
Combined fuel economy is achieving 6.5 litres per 100 km

RF 2005 (2.0 MZR-CD)
There were two power versions of this engine: Standard Power 89 kW (121 PS; 119 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 320 N·m (240 lb·ft) at 2000 rpm, High Power 105 kW (143 PS; 141 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 360 N·m (270 lb·ft) at 2000 rpm.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

pastebėjau, kad dažniausiai veterinoriai ir santechnikai važinėja su supuvusiais pasat universalais, agronomai - nivomis,
o išminties semiasi iš mažaraščių garažinių 'specialistų' forumų :)

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 2:38 pm
klarnetas

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 5:06 pm
Soul
Nieko neižeidžiant yra toks juokas: "Kas daug kalba ir daug bezda- vazinėja tik su Mazda".....

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 5:27 pm
jonukas
O BMW per prastas, kad ieskote Mazdos ? :)

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 5:50 pm
klarnetas
jonukas rašė:O BMW per prastas, kad ieskote Mazdos ? :)
Ten nėra autobusų stotelių... :D

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 7:30 pm
Uniqaz
vbitas rašė:Kažką susapnavai :)

tikrai nesupainiavau :grin:
klausimas buvo:
"O kaip mazda 3 mašiniukai?
Tarkime 2005 dyzelis. 80 kW.
Vertas dėmesio?"
variklis Y6 66kw su WG turbina ir Y6 80kw su VN turbina kitoks 80kw europoje neegzistuoja,
susirask eilute wikipedia
"1.6 L MZ-CD common-rail diesel: 109 PS (80 kW), 240 N·m (177 lb·ft) "
"mazdecai" tikriausia patys nelabai zino ka montuoja europinese bezdose, diesel 80kw, tik PSA sh.
:)

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 7:39 pm
vaidas1984
pavasari kaune apziurinejom kazkoki MAZDA automobiliuka 7 vietu.
masina buvo 2007m is USA. taip stipriai surudijusi kad nesu nieko dar mates gyvenime panasaus.

Po durimis rudys visur :-D Apie kitas auto vietas nekalbu.

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 7:51 pm
tankistas
Mazdos paperka savo nebloga išvaizda ir ganėtinai nedidele kaina.
Tarkime yra pasiūlymas pirkti 2005 Mazda6 už 1700.
Tų pačių metų Opel Vectra 2200.
Kainos skirtumas 500€
Jau išsiaiškinau, kad Mazdų silpnoji dalis - velenai.
Mano siūlomo varianto velenas irgi buvo išėjęs. Keitimas kainavo apie 300€. Tad už jau sutvarkytą modelį - 1700€.
Vectra neva tai iš Vokiečių. Kaip ir visi pardavėjai sako, tai automobilis be priekaištų, bet, nežinosi kas slepiasi viduje...

Gal pabandyti pasiimti Mazdą ir vėliau parašyti kaip sekėsi/nesisekė man su ja?
:devil:

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 8:45 pm
vbitas
Soul rašė:Nieko neižeidžiant yra toks juokas: "Kas daug kalba ir daug bezda- vazinėja tik su Mazda".....
Kietas bajeris :)
Rekomenduoju sudalyvauti "Juokis 2016", pasisekimas garantuotas, ten ypatingai vertinami juokai apie antrą galą :)
tankistas rašė: Jau išsiaiškinau, kad Mazdų silpnoji dalis - velenai.
hmmm.. negirdėjau ir nelabai įsivaizduoju, kad monolitinis gelžgalis galėtų būti silpna vieta.
Problema turėjo būti kažkur kitur. Manau, kad reikia pasidomėti kas remontavo ir pasikalbėti su meistru.

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 9:43 pm
Marius
Ten greičiau problema ne su pačiu velenu o su jo tepimu.Pvz taip yra audi, vw 2.5 tdi 110kw.Tepimas prastas, ko pasekoje išeina paskirstymo velenas ir kitkas aplink jį.Taigi čia jau gaunasi tik pasekmė išlendanti iš kitų problemų.Pasikeiti ir vėl važiuoji iki sekančio karto.

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Sek Gru 06, 2015 11:13 pm
Soul
Rekomenduoju sudalyvauti "Juokis 2016", pasisekimas garantuotas, ten ypatingai vertinami juokai apie antrą galą :)
vbitas, matyt, jau dalyvavo, kad zino... nieko asmeniško...

Re: Mazda 6. Pliusai minusai

Parašytas: Pir Gru 07, 2015 10:05 am
Uniqaz
Marius rašė:Ten greičiau problema ne su pačiu velenu o su jo tepimu.Pvz taip yra audi, vw 2.5 tdi 110kw.Tepimas prastas, ko pasekoje išeina paskirstymo velenas ir kitkas aplink jį.Taigi čia jau gaunasi tik pasekmė išlendanti iš kitų problemų.Pasikeiti ir vėl važiuoji iki sekančio karto.
110kw jau 12 metu negaminamas ir buvo gaminamas tik 3 metus, ir pas 110kw du paskirstymo velenai nes jis V6, visos veleneliu problemos issprestos tik pas 2.7 ir 3.0tdi CR :)