Tik visa beda kad gaminti tas baterija nera labai isko .Ir gamybos metu iskiriama labai daug nuodingu medziagu.Ir kol pazaliuos sie automobiliai galim ir nesulaukti.Greiciau dyzeliai pazaliuos negu elektromobiliai
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/aut ... 220-962974
As nesuprantu. Kas cia per pontai
Kam pirkti automobili tris kartus brangesni ir vazineti pigiau.
Tai gal pirkti pusvelciuj automobili ir moketi uz kura ar dujas.Ir vaziuoti nesukant galvos ar baigsis baterijos ikrovimas arne.
Negali toliau vaziuoti kaip per prailgintojo ilgi
.O jeigu ir dasieks tai 6-8h krovimui.Kazkoks vergavimas tai elektrai.
Vaziuoti i Palanga su dviem ikrovimais
. As jau geriau uztai kad sedai i tapmiestini autobusa ir leki su vejaliu.
Kaip nors be tu nauju technologiju.
As suprantu kokioj Norvegijoj uzsala net spiritas.
Gal vadeniline gal plazmine tiktai kolkas ne uz elektra
Va cia atydziai.Elektriniu net su oro baterijomis beveik nimanoma bus pasiekti
Pagal reikalavimus, kurie Europoje įsigaliojo 2017 metais, bandymus realiomis sąlygomis atitinkančio mišraus ciklo metu naujo lengvojo automobilio azoto oksido (NOx) emisija vienam kilometrui negali viršyti 168 miligramų. Nuo 2020 metų ši riba bus sumažinta iki 120 miligramų. „Bosch“ paskelbė, kad jų įranga aprūpinti automobiliai jau šiandien galėtų pasiekti neįtikėtiną 13 miligramų vienam kilometrui azoto oksido rodiklį. Kompanija patikino, kad net vairuojant miesto sąlygomis patobulinti dyzeliniai automobiliai nuvažiuodami vieną kilometrą išmeta ne daugiau kaip 40 miligramų NOx.
Skaitykite daugiau:
https://www.lrytas.lt/auto/technika/201 ... edium=Copy